dimecres, 25 de març del 2020

JUGUEM AMB LLEGUMS!


ACTIVITAT 1:

Bon dia famílies!  Avui comencem cantant els DIES DE LA SETMANA!!!



Avui us faig una proposta molt bonica. 

Què us sembla si fem… un TALLER DE JARDINERIA

La proposta és molt fàcil. Plantar una llavor de llentia i veure-la créixer aquests dies a casa. Avui des del meu pati, fa un dia fantàstic, veig el sol i m’inspira fer aquest tipus d’activitat recordant que ja hem arribat a la PRIMAVERA. Aquesta petita activitat en aquests temps que estem vivint em recorda paraules com: VIDA, ESPERANÇA, IL·LUSIÓ! A vosaltres no?? 

Doncs bé, jo també faré la meva proposta i us enviaré una foto perquè veieu la meva planteta.

Què necessiteu per fer-ho:

·        Un pot de plàstic o vidre, si potser transparent millor.
·        Llavors de llentia
·        Cotó fluix.

Si us inspireu, en un altre pot podeu plantar, cigró o mongeta blanca... serà molt divertit... ajajjjaja

Com ho fem?

Posem el cotó a dins del pot i posem les llavors, després li posem una mica d’aigua i ho deixem créixer. 





Us poso una cançoneta: :) :) :)




La primavera i en Mic:




ACTIVITAT 2:


Avui juguem amb llegums. 

Les llegums ens donen un munt de recursos per jugar amb els nens i nenes. Us posaré diferents jocs amb llegums:

Podem posar diferents safates o recipients gran de plàstic que tinguem a casa i posar diferents llegums (llenties, mongetes, cigrons.. i podem posar el que vulguem: arròs, pasta...) es tracta que els infants juguin i experimentin amb els llegums. Podeu afegir unes pinces de la cuina, culleres i pots petits de plàstic perquè el nen interaccioni amb els diferents elements proposats. Ja veureu que bé s’ho passa!!!





També ho podem fer amb altres elements. Mireu:





Us deixo aquí un enllaç molt interessant per qui el vulgui mirar:

CONTES



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada